page_banner

U 12 ottobre di u 2021, a nostra squadra hà participatu à a 87th China International Pharmaceutical (Industria) Exhibition tenuta in Wuhan.

U 12 d'ottobre di u 2021, a nostra squadra hà participatu à a 87th China International Pharmaceutical (Industria) Exhibition tenuta in Wuhan, è hà avutu una piacevule conversazione cù novi è vechji clienti in l'industria, permetterà à più clienti di cunnosce è amparà CHEER-OUR, in più. , furnisce ancu novi opportunità per i nostri prudutti per entra in u mercatu internaziunale più rapidamente.è tutti aspittemu di custruisce una relazione longa è più profonda.

In u prucessu di sta mostra, pudemu capisce profondamente chì u ritmu di sviluppu di l'industria farmaceutica domestica hè gradualmente accelerata, e mare è più prudutti farmaceutici vanu fora di u paese, si precipitanu à u mondu in l'esportazione di prudutti farmaceutici, l'API hè in crescita. in u voluminu è u prezzu.In quantu à a basa di l'impresa, avemu amparatu chì parechje imprese anu una basa solida di a produzzione API, è prufittà di stu vantaghju per estenderà à altre imprese, è espansione a so portata à u mercatu farmaceuticu mentre pruduce attivamente API.In termini di core. tecnulugii è prudutti, l'imprese API anu vantaghji micca insignificanti, cum'è Anhui Lianchuang Biological Medicine Co., Ltd.、 AnHui HaiKang Pharmaceutical Co., Ltd., chì attivamente custruiscenu prudutti di core è cresce a ricerca è u sviluppu di i prucessi di produzzione, occupendu una grande. quota di mercatu in l'imprese d'esportazione API.

In generale, a tendenza di l'esportazione di i medicini di materia prima in u nostru paese hè sempre megliu.I vantaghji di l'imprese in u prucessu di produzzione, a scala di produzzione, i standard di qualità è altri aspetti sò gradualmente prominenti, è ponu risponde à e richieste di diversi clienti Ma ancu ùn pò micca ignurà, u rapidu sviluppu di l'imprese straniere per affruntà a cumpetizione feroce, l'imprese domestiche è ottimisà u prucessu di pruduzzioni, prumove l'innuvazione verde, aghjustendu tecnulugia, enfasi in u talentu è altre misure per superà i barrieri tecnichi In più, l'impresa ancu per accelerà l'aghjurnamentu di a struttura è migliurà u vantaghju cumpetitivu, sviluppà attivamente novi mercati, espansione i canali di vendita, cun un forte putere per affruntà a sfida di stranieri.

nutizie 2
n4
n5

Tempu di pubblicazione: 12 ottobre 2021