page_banner

U 15 d'aprile di u 2022, a pruduzzione pilota di l'anellu principale di Lecardipine hydrochloride hè stata finita in un tempu, è a capacità di produzzione attuale hè di 5Mt / mese.

U 15 d'aprile di u 2022, a pruduzzione pilota di l'anellu principale di Lecardipine hydrochloride hè stata finita in un tempu, è a capacità di produzzione attuale hè di 5Mt / mese.
Nome inglese:Lercanidipina cloridrato
Nome chimicu:L'acidu 1,4-diidro-2,6-dimetil-4-(3-nitrofenil)-3,5-piridinedicarbossilico 2-[(3,3-difenilpropil)metilammino]-l,l-dimetiletil metil estere cloridrato.

CAS No: 132866-11-6
Applicazione:Per u trattamentu di a medicina di Lecardipine hydrochloride, ùn avarà micca effetti negativi nantu à i livelli di glucose in sangue è di lipidi, è hà un forte effettu antihypertensive.

Prospettiva di u mercatu:
Ci hè più di 200 milioni di pazienti ipertensivi in ​​Cina, è ci sò 10 milioni di pazienti ipertensivi novi ogni annu, a maiò parte di i quali ùn sò micca sottu à u cuntrollu, risultatu in una alta incidenza di cumplicazioni di l'ipertensione cum'è l'ictus, è a morte annuale in Cina Frà 3. milioni di pazienti cù malatie cardiovascular, 50% sò ligati à l'ipertensione, è u costu annuale di trattamentu di e malatie cardiovascular hè di circa 309,8 miliardi di yuan.U mutivu di u poviru cuntrollu ùn hè micca solu chì a cuscenza di i pazienti di l'ipertensione è e so cumplicazioni deve esse migliurata, ma ancu chì parechji pazienti chì anu bisognu di piglià medicazione per a vita anu un pocu cumplimentu è ùn ponu micca piglià medicazione ogni ghjornu. U mercatu di droghe antihypertensive hà potenziale espansione.Comparatu cù droghe simili, locarbodipine hydrochloride hà una forte selettività vascular.A so pruprietà lipofila unica rende l'effettu antihypertensive lentu è durabile L'effettu aterogenicu, sopratuttu adattatu per i malati di ipertensione cù aterosclerosi, hà un altu valore di applicazione clinica è una larga prospettiva di u mercatu.

Azzione farmacologica:
Lecardipine hè una nova generazione di agenti di isteresi di u gruppu di canali di calcium dihydropyridine, cun forte selettività vascular, effettu gentile, forte effettu antihypertensive, longu tempu d'azzione, effettu inotropicu menu negativu è cusì.Studi in vitro anu truvatu chì a locarbodipine hà un effettu di rilassamentu direttu nantu à u musculu lisu vascular, è per quessa hà un forte effettu antihypertensive in vivo, ma hà pocu effettu nantu à a freccia di u cori è a produzzione cardiaca.A causa di u so grande gene idrofobicu è di a forte solubilità di lipidi, a locarbodipina hè rapidamenti distribuita à i tessuti è l'organi dopu à l'entrata in u corpu, ligando strettamente à a membrana di e cellule muscolari liscia vascular, è liberatu lentamente.Dunque, ancu s'è u serum di sta droga hà un cortu periodu di eliminazione di a mità di fallimentu, u so effettu hè longu.


Tempu di Postu: Apr-15-2022