page_banner

A nova droga di u core di Bayer, Vericiguat, hè appruvata in Cina

U 19 di maghju di u 2022, l'Amministrazione Naziunale di Prodotti Medichi di a Cina (NMPA) hà appruvatu l'applicazione di cummercializazione per Vericiguat di Bayer (2,5 mg, 5 mg è 10 mg) sottu a marca Verquvo™.

Questa droga hè aduprata in pazienti adulti cù insufficienza cardiaca cronica sintomatica è a frazione d'ejection ridutta (frazione di ejection <45%) chì sò stabilizzati dopu un avvenimentu di decompensazione recente cù terapia intravenosa, per riduce u risicu di hospitalizazione per insufficienza cardiaca o terapia diuretica intravenosa d'urgenza.

L'appruvazioni di Vericiguat hè stata basata nantu à i risultati pusitivi di u studiu VICTORIA, chì hà dimustratu chì Vericiguat pò ancu riduce u risicu assolutu di morte cardiovascular è hospitalizazione per insufficienza cardiaca da 4,2% (evenimentu di riduzzione di risicu assolutu / 100 pazienti-anni) per i pazienti cun cori. fallimentu chì hà avutu un avvenimentu recente di decompensazione di l'insufficienza cardiaca è sò stati stabili nantu à a terapia intravenosa cù a frazione d'ejection ridutta (frazione di ejection <45%).

In ghjennaghju 2021, Vericiguat hè statu appruvatu in i Stati Uniti per u trattamentu di l'insufficienza cardiaca cronica sintomatica in i malati cù a frazione di ejection sottu à 45% dopu avè avutu un avvenimentu di fallimentu di cori aggravante.

In Aostu 2021, A nova applicazione di droga per Vericiguat hè stata accettata da u CDE è sussegwentemente inclusa in u prucessu di rivisione è appruvazioni di priorità per i motivi di "medicazioni clinicamente urgenti, droghe innovatrici è novi droghe migliurate per a prevenzione è u trattamentu di e malatie infettive maiò è e malatie rare" .

In aprile 2022, a 2022 AHA / ACC / HFSA Guideline for the Management of Heart Failure, chì hè stata emessa in cumuna da l'American College of Cardiology (ACC), l'American Heart Association (AHA) è a Heart Failure Society of America (HFSA), aghjurnata u trattamentu farmacologicu di l'insufficienza cardiaca cù a frazione d'ejection ridutta (HFrEF) è includeu Vericiguat in i droghe utilizati per u trattamentu di i malati cù HFrEF d'altu risicu è l'exacerbazioni di l'insufficienza cardiaca basatu nantu à a terapia standard.

Vericiguat hè un stimulatore sGC (guanilato ciclasi solubile) cù un novu meccanismo sviluppatu cumuna da Bayer è Merck Sharp & Dohme (MSD).Pò intervene direttamente in u disordine di u meccanismo di signalazione cellulare è riparà a via NO-sGC-cGMP.

Studi preclinici è clinichi anu dimustratu chì a via di segnalazione di guanylate cyclase (sGC)-ciclic guanosine monophosphate (cGMP) hè un target potenziale per a progressione di l'insufficienza cardiaca cronica è a terapia di l'insufficienza cardiaca.In cundizioni fisiulogichi, sta via di signalazione hè una strada regulatoria chjave per a meccanica miocardia, a funzione cardiaca è a funzione endoteliale vascular.

Sottu à e cundizioni fisiopatologichi di l'insufficienza cardiaca, l'infiammazione aumentata è a disfunzione vascular reducenu NO biodisponibilità è a sintesi di cGMP downstream.A carenza di cGMP porta à a disregulazione di a tensione vascular, a sclerosi vascular è cardiaca, a fibrosi è l'ipertrofia, è a disfunzione microcirculatoria coronaria è renale, chì porta ancu à una ferita di miocardiu progressiva, inflammazione aumentata è ulteriore diminuzione di a funzione cardiaca è renale.


Tempu di Post: 19-May-2022